måndag 1 november 2010

Måndag med Norman.

I dag är maken ledig igen och vi ska åka till stan och äta lite brunch. Sedan ska vi väl kolla runt lite jag vet det ska komma en julmarknad till stan men den har nog inte kommit än. Så man får väl klämma någon affär och spendera lite pengar. Jag gjorde dock ett inpulsköp igår på Ebay. När jag satt och slötitta där hittade jag 9 svenska vad såg ut som glögglas och en slev i grönt glas. Snygga och även om jag egentligen inte behöver det så tyckte jag att vi kanske i alla fall gjorde det. Så de vann jag för 4 pund 49 pence, så ja vi får väl se. Nu hoppas jag de kommer hela hit, de såldes av någon i norra england.

Norman och jag har också efter hård träning nu blivit uttagana att representera England i vinter OS!! Se själv...


Personalize funny videos and birthday eCards at JibJab!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till uttagningen! Bra jobbat, men hård träning brukar ge resultat...

Hoppas er dag i stan blir bra och att brunchen smakar gott.

/Trångsundsbon

sophie sa...

Tackar! Ja det blev lite strumpor bland annat samt god amerikanska pancakes med bacon för min del till brunch. Jättegott!! Ha en bra dag och vecka i Trångsund!!