lördag 20 november 2010

Lördag åter igen!


Jag begav mig i morse till stan och posten min sista sak jag sålt på Ebay skulle postas iväg. Så nu är en tröja på väg till Vera i Portugal!! Jag kom in till stan tidigt men det var full rulle redan julhandeln är ju i full fart. Blev lite trött på att klämma mig fram på gator och torg så jag titta bara lite och bestämde mig för att åka hem. Men jag köpte mig i alla fall en ny väska, ville ha en som man kan ha tvärsöver så man kan ha händerna fria. Hitta en snygg en på NEXT som jag blev nöjd med hade letat lite innan men man vill ju ha den ultimata väsken, eller hur tjejer?!
Jag fick också med mig hem en god macka och fyra Mince pies med brandy butter!!! Mince pies är jul här och i början gillade jag det inte alls men nu dess mer. Så jag kunde inte låta bli köpa hem fyra stycken det är ju lördag i alla fall!




Inga kommentarer: