lördag 6 november 2010

  Min lördag har hittills bjudit på Ebay. Jag har lagt upp mer saker då de bjuder på avgifter idag och jag hoppas bli av med allt!! Det säljs inte mer än ett par saker per gång så det är bara lägga upp tills det sålts! Maken jobbar idag till klockan 18 så jag är solo hela dan. Vet inte riktigt vad jag ska göra, igår gjorde jag det jag tänkte göra idag dvs städa. Men det var skönt vakna och veta att jag inte hade något jag "måste" göra!!

Jag har börjat sova med rullgardinen uppe och tycker jag vaknar piggare, det var ett program på TV härom kvällen om hur viktigt det var med dagsljus. Om man vaknar av att dagsljus kommer in ska man bli piggare så jag testade och tycker det stämde. Fast igår såg jag TV till klockan ett! Fastnade för en ny serie som hette The Walking Dead, riktigt spännande ska följa den nu! Man kunde inte lägga sig så tidigt för det var en massa fyrverkerier som smällde de höll på långt efter jag gått och lagt mig.

Nu ska jag baka lite brownies tror jag!! Ha en fin lördag!!

2 kommentarer:

Malin sa...

Javisst ja, det var ju Guy Fawkes! Vi missar alltid att fira den... Kul att höra att det inte verkar vara en helt bortglömd högtid i Hull i alla fall :)

Sophie sa...

Jo den firas med mer smällare än eldar var vi bodde förr hade de stora eldar men ksnake det blivit omodernt!!