torsdag 25 november 2010

Kallt och snö samt jubileum!!

 I dag firar vi lite här på bloggen som nu enligt mig är den bästa!!!
Du läser just nu det 100e inlägget!!! Ingen oro det kommer bli fler men detta är väl en milstolpe om något!

I morse vaknade jag upp till ett vitt Hull ett tunt lager med snö låg över marken. På nyheterna igår kväll var det en massa reportage om snön som skulle falla. Panik är bara förnamnet man verkar tror att snö alltid innebär problem! På vissa ställen har man redan innan snön fallit saltat?! Verkar ju lite konstigt...
Men som tittare fick vi betryggande besked att lagret med salt var stort och att det nu även fanns privata "sandare" så ingen ska vara rädd att gå ut! Jag andas ut!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerar till det 100:ade inlägget! Det är mycket trevligt att följa din vardag i Hull. Jag ser fram emot fler inlägg. Du har en riktigt bra blogg! Det få bloggare som kan skryta med det, bland annat för att du ett inlägg varje dag - det är inte många bloggare som har det och vad är vitsen att ha en blogg då?

Kallar du det lilla vita på marken för snö? Snö har vi gott om här i STHLM, jämfört med i Hull alltså.

Ha det så bra!
/Trångsundsbon

sophie sa...

Tack för berömt och det är när amn får kommentarer från de som läser man vill fortsätta! Jag håller med Ssnö finns i stockholm i hull är det ett skämt!! Frys inte trångsund! Ha det gott!!