lördag 18 december 2010

Ambivalent lördag

Har kännt mig lite snuvig några dagar och haft huvudvärk speciellt på morgonen när jag vaknar. I morse kände jag mig riktigt sjuk och ville bara sova på. Men då ringer syster yster som till och med ringt fel. Kul, nej inte alls fick gå tillbaka till sängen och försöka sova men så klart kunde jag inte somna om! Men jag låg kvar ett tag. Maken gick till jobbet och jag tvingade mig upp. Dammsög lite och plockade undan lite. Har inte riktigt planerat vad jag ska göra i dag, eventuellt blir det lite bakning men jag känner mig seg så jag tror det blir mest soffa och en bok. Ute skiner solen men det är kallt så ut kommer jag nog inte i dag. Kanske ska jag vila lite och kurera mig. Det enda jag vet just nu är att jag ska äta lite frukost!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj!

Soffan och en bok låter som en alldeles utmärkt idé tycker jag!

/Trångsundsbon

sophie sa...

Ja det blir det nog. Har avklarat frukost och satt en deg! Ha det trevligt i Trångsund i dag!!