söndag 12 december 2010

Snölöst...



Nu är det nästa ingen snö kvar bara lite isplättar här och där men det ryktats om ny artisk kyla!! Jo, jo det vill jag se innan jag tror på! Söndag i dag än inga planer för dagen jag hoppas att få ut maken om än bara på en promenad. Annars lånar jag hans busskort och dra till stan. Jag behöver egentligen inte köpa något men då jag tänkte baka en muffin var till tanterna i kyrkan måste jag köpa små plastpåsar att lägga dem i. Förra året fick de också det men jag la in dem i cellofan men det var så bökigt blir simpel plastpåse i år!

Jag önskar alla en trevlig 3e advent!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj!

Här hemma i Sverige är det stor rapportering om ett terroristdåd, bland annat en självmordsbombare vid OPG i STHLM. Detta har rapporterats även i utländsk media. Dock brister medierapporteringen den skapar skräck istället för förståelse. Fast tidningarna vill väl som vanligt bara sälja så många lösnummer som möjligt, därav bristande journalistik.

Hoppas du får en bra tredje advent!

/Trångsundsbon

sophie sa...

Ja jag hörde om det igår kväll kollar alltid aftonbladet eller expressen. Sedan var det på nyheterna här med. Otäckt men kanske inte förvånande i dessa tider.