fredag 10 december 2010

Full Fart...Fredag!!




Upp i ottan...nej inte riktigt men vid åttasnåret! Satte i gång med städning av badrummet det följdes av dammsugning och tvätt. När första lasset tvätt var i maskin ringde jag en kompis i hemlandet som jag hade tänkte ringa när kompisen fyllde år men det blev inte av. Det passade perfekt i dag för det blev ett mycket trevligt avbrott i städningen!!

Ja så nu är huset rent och fint lite tvätt kvar men det sköter sig själv fast hänga upp det får jag göra själv antar jag! Fick även email från Janice med mer information om Knoddan det är en rapport som vi ska läsa igen, vi får diskutera det som står och får kontakta Janice nästa vecka med frågor och funderingar. Men jag känner väldigt starkt för denna Knodda kan inte säga vad det är men hon känns bara så....ja jag vet inte känns bara rätt. Lite trist jag inte kan dela med mig mer men inget är klart och mycket kan hända och det blir kanske inte denna Knodda heller... Men håll era tummar!!

I övrigt är jag solo i dag fram till klockan 18 då maken slutar han är dock ledig i helgen. Jag ska äta lite lax igen ser verkligen fram emot det!!  När ni inte håller era tummar för oss och Knoddan ha en fin helg!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj!

Jag blev förolämpad i dag, en tant kallade mig för tant. Tant tycker jag är ett negativt ord, säg hellre kvinna, dam eller personen men tant det är så ruttet ord. Hennes förståndshandikappade barnbarn tog tag i min kundkorg i affären, därav kom ordet tant. Vad tycker du om ordet tant?

/Trångsundsbon

sophie sa...

Tycker inte det är så farligt faktiskt men klart dam låter artigare!

Ha det!

Auntie Fia sa...

Auntie Fia är det finaste man kan bli...hoppas få höra det så småningom! ;) Så länge ingen kallar mig klimakteriekärring håller jag mig lugn och sansad... Till och med BITCH låter bättre! :D

sophie sa...

Hahaha du e kul Fia Kram!!