torsdag 30 december 2010

Tom börs!



Hade tänkt åka till stan i dag men vädret är så trist och grått, magen är lite dålig och börsen är ganska tom så det får bli inne idag! MEN i morgon ska jag ta mig i kragen och åka in till stan och kolla lite rea. Det är mörkt ute och regnigt känner inte alls för att gå ut i det. Om det varit lite bättre väder hade jag kanske gått till affärena som finns lokalt och köpt någon tidning. Om solen hade varit ute och det varit rikgtigt fint väder hade jag kanske gått en promenad men det gör jag aldrig. Vi hade så mycket problem med de gamla grannarna när vi flytta hit. Det var hemskt!! Nu är de dock borta sedan några år men det har ändå förstört för mig, jag kan inte gå en promenad och njuta av det. Men som sagt det är trist väder så det blir ändå ingen promenad! Börsen har precis 2 pund 50 pence för bussresan in till stan imorgon i övrigt får jag väl fylla på den i närmsta bankomat och hoppas på lite fynd!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj!

Kom att tänka på dig när jag lagade mat, en av dina favoriter nämligen lax. Lax i ugn med ugnsrostade grönsaker blev det.

/Trångsundsbon

sophie sa...

Låter gott tror t om att jag fått receptet! Blev lax här också i dag!

Malin sa...

Hu, hemska grannar är fruktansvärt! :( Tur att de inte bor kvar, och hoppas att ni så småningom kan känna er mer hemma i området och att det går att promenera där utan att ständigt bli påmind om tråkigheter. Finns det någon lekplats i närheten som du/ni kan gå till med Knoddan, när det blir dags? Kram-kram!