lördag 4 december 2010

Pepparkakor och Ebay!








I går natt kunde jag inte somna, jag såg på tv till halv ett och gick sedan i säng. Men John Blund höll sig borta tänkte först gå ner igen men sängen var varm och huset kallt, det blev sängen! Jag tror jag hade svårt för att somna då jag kände lite oro för ditt och datt...

Så jag tog en bok i min bokhylla, jag bara tog en bok på måfå, la mig till rätta och började läsa. Det blev en bok av Inger Frimansson, Mörkerspår, den var så bra och bokens Hilja var ett gripande möte så mycket så att jag grät en hel del och kunde inte sluta läsa! Jag läste ut hela boken!!

I dag blev det pepparkaksbak med det var inte så kul som jag hade hoppats på kanske börjar jag bli lite deppig, hör väl den här årstiden till?! I alla fall så kan jag knapra lite pepparkakor nu. Jag la också upp en del på Ebay som bjöd på avgift idag. bland annat la jag upp lite dyrare saker så jag hoppas verkligen lite pengar kommer in då de är så välkommna!!
Jag ska fixa mig lax till lunch nu och jag hoppas det piggar upp mig lite!! Så jag säger bara....





2 kommentarer:

Anonym sa...

Fin bild! Jobbar Norman i dag då du ska äta nåt så gott som lax?

Blev det många pepparkakor gjorda? Själv tycker jag degen är så god att jag enbart kan äta den.

Vilken tur att det slumpade sig så att du tog en bra bok, jag har läst någon bok av Frimansson men det var ett tag sedan.

Ha det gott!
/Minett

sophie sa...

Ja Norman jobbar då blir det lax. Nu lider jag av degätandes magen är lustig men det var gott blev två burkar kakor i alla fall. Men tycker de blev lite smaklösa tyvärr. Ha en god helg, Minett!!