söndag 5 december 2010

Solig söndag piggar upp.



Härligt nog skiner solen i dag men det snöade lite i morse. Nu är det ca fyra grader ute och man märker med en gång att det blir varmare inne.  Jag tänkte först göra vårt pepparkakshus men jag tror jag gör det på onsdag får då kan maken är ledig och kan vara med. Vi gjorde ju vårt första förra året och det var riktigt kul så det kan vi göra igen! I dag har det mest blivit plock, det låg en jättehög med post och papper som behövdes gå igenom. Det är trevligt att solen skiner för i dag känns det inte så deppigt som det gjorde igår. Jag är väldigt mycket en person som påverkas av vädret, så tack sol du piggar upp mig!!!

2 kommentarer:

Malin sa...

Jag håller med dig Sophie, sol piggar verkligen upp! Ingen sådan här idag tyvärr, men i vart fall varmare än det varit de senaste dagarna :)

sophie sa...

Jag skickar lite sol, Malin!!