lördag 25 december 2010

Juldagen....



I dag firas julen england, de kallar till och med icke gårdagen för jul!! Ja, det har fått det hela om bakfoten enligt mig. Maken jobbade natt och kom hem i morse halv sju, han sov en stund men är nu uppe och tittar lystet på julklapparna som ligger under granen. Vi firade med julmiddag igår men sparade öppnandet till idag. Så vi ska äta lite mer skinkaför att sedan och öppna resten. Jag har köpte mig en kopparberg cider som jag ska njuta i dag. Men annars blir det bara tv och det känns lite trist skulle så gärna vilja vara hemma i Sverige och njuta riktig jul. Hoppas det blir så nästa år och att Knoddan flyttat in så vi kan skämma bort henne. Jag har till och med Karl-Bertil och Kalle och hans vänner på dvd!!

Ha en god forsättning på julen.........

Inga kommentarer: