söndag 26 december 2010

Charles Bronson och min pappa!!

Så är det annandagen och julen börjar ta slut! Jag låg kvar i sängen i morse till kvart i nio hade en lustig dröm att jag mötte Charles Bronson som sa han var min pappa! Det är egentligen inget konstigt med det då min pappa var en stor C.B fan. Något vi andrar i familjen fann något märkligt och när vi frågade  varför så han... jag kan identifiera mig med Mr Charles Bronson!?! Vilket är nog ett tecken på min fars humor som var lika stor som han var om inte större!! Nu är det ett år utan pappa men det som känns bättre är att jag fick 46 år MED honom! För min pappa var världens bästa pappa!! Så det var kul när han lämna ett tecken härom dagen på sin närvaro...

Pappa som pannkaka!!!








Charles Bronson!




Pappa Stig!!
R.I.P

2 kommentarer:

Malin sa...

Vilken fin hyllning till er pappa - han verkar ha varit en riktigt härlig man!

sophie sa...

Tack Malin! Ja han var one of the kind!!