söndag 24 oktober 2010

Vidunderlig dag sammen med min bedste ven og smukke hunde!


Hösten har kommit!
 

Thornton, Frankie och Tine

I dag var jag med min härliga kompis Tine i parken och sedan hemma hos henne på te och muffins. Hon har en helt underbar hund, Thornton och nu tar hon även hand om en rescue hund som lystrar till det fina namnet Frankie!! Det är helt underbart umgås med en annan skandinav dels är Tine en toppentjej och vi har alltid kul ihop och som bonus får jag lära mig danska!!



Söta lilla Frankie



Stackars liten men har verklig tur bo hos Tine och Thornton!
 

Frankie


Lite blommar än...

Dela pinne är gott!
Mina kompisar!

2 kommentarer:

Malin sa...

Ser jättehärligt ut! Danmark och danskar har jag mestadels goda intryck av - och språket är egentligen inte så dumt, när man vant sig :)
Stackars rescue-hunden, men vad kul att ni delar namn (nästan)!

Sophie sa...

Ja du Malin du har rätt man lär sig med tiden. Vilket jag inte trodde förr men nu när man har en levande dansk nära är det inte alls så svårt. Ha en fin vecka Malin!!