onsdag 6 oktober 2010

Onsdag.

Kurt Wallander njuter av solen som tittat fram klockan 12, Hulltid!

Dagen började med grått trist väder ute med regntunga skyar men jag var tvungen att gå till posten så när jag väntade på bussen började det ösa ner. Jag funderade på gå hem men då kom bussen lika bra åka med! Det blev en stor kasse med saker att skicka iväg till mina Ebaykunder. Jag var lite orolig för portot men det blev inte så högt som jag trodde. Börjar få riktig god känsla för porto och sedan är det bra då portot här är fortfarande helt ok, det vill säga inte alls så högt som i Sverige! Vilket är perfekt när man har världens raraste systerson där hemma man kan så enkelt få iväg lite kul överraskningar då och då!

Jag tittade även runt i stan efter en födelsedagspresent till Norman som fyller år på lördag. Men det var svårt hitta något kunde inte ens bestämma mig för ett födelsedagskort! Så jag får ta mig till stan i morgon igen dels finns det mer Ebay att posta samt så får det bli födelsedagspresentsjakt!!!

Det blev i alla fall en riktigt god macka till lunch i dag, jag var så sugen på lax så det blev en med gravad lax, cream cheese och en massa hackad rödlök, gott gott!!




Inga kommentarer: