söndag 31 oktober 2010

Happy Hulloween!!




Halloween i Hull bör väl bli Hulloween eller?? Dagen började med att vi glömt ställa tillbaka klockorna med det blev snabbt fixat. Maken är ledig i dag men har ett uppdrag för jobbet så han måste in till stan jag skulle hänga med men efter haft huvudvärk i natt stannar jag hemma. Jag har varit täppt i näsan och tagit näsdroppar något jag inte tål men då jag varit så täppt så jag knappt kunnat sova tog jag det i alla fall. Så nu sitter jag med huvudvärk som resultat!! Jag ska skriva klart mina brev samt göra en online shop, vi gör en online shop varje månad och beställer allt "tungt" som läsk mm. Vi har ju inte bil och bland vill man inte kånka tunga varor på bussen, taxi är billigt här så ibland tar vi en taxi hem.

Ha nu en trevlig söndag varse ni skrämmer eller blir skrämda!!

Blacky och jag





2 kommentarer:

Fia S sa...

I Sverige blir nog inte så många skrämda idag...Halloweenfirandet är avklarat, skulle jag tro! Inte blir jag särskilt rädd för dig heller trots hornen - inte med det leendet! Och Blacky är ju 100 % söt men skenet kan ju bedra...

Kram till er båda!

sophie sa...

Kram Fia från oss båda!!