tisdag 5 oktober 2010

Full rulle!!


I dag kom jag hem efter kyrkans loppis och hade 44 email väntandes! Jag har haft en hel del saker på Ebay som nu kommit till sin sista dag. Det var ganska mycket som sålts bland annat till Japan och USA med det mesta såldes till England. Så nu måste de packas och tas till posten men jag måste också gå och köpa bubbelplats för det kommer att ta slut.
Jag har sålt en hel del porslin, vilket jag inte gillar just för att man måste packa det på ett speciellt sätt. Hittills har jag dock redan sålt en del fragila varor och tydligen packat dem rätt för inget har hänt dem på resan till nya ägarna. Men dessa saker var de sista som jag kommer sälja som just är fragila! Sedan är jag orolig hela tiden innan jag fått besked de kommit fram om de klarat sig eller gått i bitar!!
Men har de gått sönder är det postens ansvar anser jag. Men ta i trä än så länge har det gått bra.

Så nu ska jag packa 11 saker som sålt och det kommer och ta sin tid då man även ska hitta lösningar för att packa en del saker som har lite konstig form! I morgon får jag ta mig till posten och få iväg en del men jag kommer inte kunna ta med alla saker för många blir ganska stora paket så jag antar att de närmsta dagarna kommer jag vara en hel del på posten!
Men även om det känns jäktigt och lätt stressande så glöm inte....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du får dina saker sålda! Hoppas du tjänar någon pund på det hela, så det inte blir plus minus noll. Lycka till med posteriet!

Anonym sa...

Föregående inlägg är från Trångsundsbon. Jag var lite för snabb på skicka knappen...

Sophie sa...

Jo tack har sålt lite dyrare saker så fått in närmare 200 pund!! Så det är fler som är stressade men jag hoppas du får en relaxande kväll!!!