torsdag 21 oktober 2010

Veckans Hullare samt ditt och datt!


Man med hund väntandes på buss samt extra Hullare på avstånd.
Denna torsdag begav jag mig åter till stan som vanligt blev det en sväng till posten som vanligt med en ebayvara. Sedan skulle jag också gå tillbaka med ett par av de två jeans jag köpte i måndags. Jag provade bara de blå jeansen i affären och då de passade utgick jag ifrån att samma storlek i svart skulle passa de med! Men när jag igår provade dem var de jättesmå!! Väl på Evans fick jag veta att de tydligen kan ha olika serienummer och sömnad så trots de säger samma storlek kan det skilja sig en del!! Ja låter ju lite konstigt med jag fick nu ett nytt par tydligen med samma serienummer och sömnad för de var samma storlek som de gamla med dessa passade fint!

Efter att det blev avklart gick jag för att klippa håret eller toppa det då det har blivit lite spretigt. Jag gick till den salong som jag oftast går till det är en drop in och de inte hade några kunder tänkte jag att det var bra att passa på. Hade ju tänkt gå till den där organiska salongen men denna var den jag gick förbi först. När jag kom in var föreståndaren där och hon kände igen mig och hälsade mig med ett glatt...Its really cold today, I guess you rather would like to be home in SOUTH AFRICA?? Jag skratta till och sa att nej jag är inte från Sydafrika men från Sverige och där är det än kallare än här!! Håret blev i alla fall bra och jag passade på köpa lite för kvällens pizza innan jag tog bussen hem.






Inga kommentarer: