söndag 10 oktober 2010

Trötta fötter...


I dag har Norman och jag åter igen varit på stan och gått runt en massa. Vi gick ner till marinan och kolla runt samt filmat lite som ska läggas upp FB. Sedan var Norman tvungen att titta in på jobbet och prata med en kollega. Jag fick då för första gången kom in i det heligaste av heliga på St Stephens, nämligen kontrollrummet!! Där finns en massa skärmar med bilder på allt som sker i och runt omkring detta stora shopping center. Efter det skulle vi hälsa på Normans yngsta son vi tog bussen dit men gick sedan in till stan igen. Det var inte så långt men mina fötter värker av allt gående jag gjort idag.....

Väl inne i stan gick vi och åt lite mat för att sedan ta bussen hem. I dag var det jättevarmt igen och solen sken som en riktig sommardag. Nu ska jag vila mina fötter och beställa ett par bra gåskor!!

Inga kommentarer: