söndag 3 oktober 2010

Sjuk....





I dag blir det varken ett långt eller särskilt kul inlägg då min magsjuk har efter ett dygns uppehåll kommit tillbaka. I går mådde jag helt ok om än trött så jag gladeligen tog tag i tvätten och städningen som fått vänta. Solen sken från en blå himmel det kändes riktigt skönt med andra ord. Kände även att jag kunde släppa detta med knäpptanterna lite. Jag har skickat ett email till Janice, vår socialarbetare om att vi vill hon kommer och pratar lite med oss om detta som hände. Hon var ju också förvånad och det kan vara skönt snacka lite med henne. Men nu ska jag inta soffan och läsa och vila. Norman är ledig i dag så tyvärr måste jag säga kommer tvn stå på med något relativt ointressant program om krig, flygplan, utgrävningar eller mat!! Min kära kompis T hade bjudit ut mig idag till Beverly på en fika vilket lät så kul men jag var tvungen lämna återbud. Jag hoppas dock vi kan ses snart det är så underbart att jag hittat en ny kompis här Hull och bättre kan det inte bli när det är en trevlig danska med en urgullig vovve!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig!

/Trångsundsbon

Sophie sa...

Tack! Ha en trevlig söndag och hoppas ni i Trångsund har bättre väder än vi, här är det grått och regn.